Servicii

Depresie

Depresia este o stare mentală de tristețe persistentă care poate afecta gândurile, comportamentul, emoțiile și starea de bine a individului.

Stimulare cognitivă

Dacă vrei să îți asiguri mereu o minte ageră, indiferent de trecerea timpului, trebuie să fii cu în pas înaintea celorlalți și să alegi stimularea cognitivă!

Anxietate/ Terapia emoțională

Pe măsură ce pandemia cu noul Coronavirus continuă să se extindă, vine rapid din urmă, uneori depășind-o pe prima ca intensitate, Pandemia emoțională Corona

Stimulare neuromotorie AVC (accident vascular cerebral)

Terapia de stimulare magnetică transcraniană este soluția prin care pacienții ce au suferit un accident vascular cerebral, își pot recăpăta funcțiile pierdute.

Durere neuropată

Atunci când medicația specifică nu rezolvă problemele, poate interveni stimularea magnetică transcraniană TMS. Ea se bazează pe stimularea la nivelul ariei corticale motorii responsabile segmentului/ zonei afectate.

Oboseală cronică (sindromul burnout)

Burnout-ul este o afecțiune asociată cu epuizarea mentală, fizică și emoțională care apare ca urmare a stresului excesiv, pe termen lung. Burnout-ul vă poate face să vă simțiți copleșit și incapabil să faceți față solicitărilor constante din viața de zi cu zi.

Terapii TMS in Alzheimer

În TMS, aplicarea câmpului magnetic se face prin intermediul unei bobine plasată în apropierea capului. În funcție de parametrii câmpului magnetic aplicat, microcurenții electrici induși pot determina depolarizarea sau repolarizarea neuronilor expuși și pot modula astfel activitatea corticală și sub-corticală.